Systematisk kvalitetsstyring for pålitelig levering
Real Facility Services har som målsetting å levere tjenester av høy kvalitetsmessig standard, hver dag. Arbeidet med å levere kvalitet starter alltid før selve kontrakten starter, i selve salgsprosessen. Der setter vi sammen opp mål og standarder vi skal levere etter, måned etter måned. Du som kunde skal forvente at vi leverer på det.
Jevnlig kvalitetskontroll og oppfølging av våre medarbeidere er en viktig faktor for å levere avtalt kvalitet. Alt blir dokumentert i vårt driftssystem og gjort tilgjengelig for deg som kunde.
Kvalitetsstyringssystemet viser hvordan vi leder og styrer våre aktiviteter og medarbeidere for å kunne levere tjenesten slik at den tilfredsstiller de avtalte kravene til kvalitet. Avvik avdekkes, rapporteres og lukkes, alt i et system og lett tilgjengelig for deg som kunde.
Viktige og førende elementer i vårt kvalitetsarbeid
- Gode og informative arbeidsplaner, som er godt forankret mellom partene.
- Dyktige og godt opplærte faste medarbeidere.
- Kundebesøk og kvalitetskontroll som utføres jevnlig.
- Kvalitetsrapport utarbeides elektronisk og sendes bedriftens representant som dokumetasjon.
- Periodiske kontraktsmøter med hensikt å avstemme og eventuelt korrigere tjenesten.
Relaterte sider
Gratis befaring
La oss hjelpe deg med å skape trivsel på din arbeidsplass. Kontakt oss på telefon eller fyll ut kontaktskjema, så kontakter vi deg for en hyggelig dialog.
Ring vår salgssjef Magnus på telefon 46 53 27 60
Hvorfor velge oss?
- Vi er en serviceleverandør som er nær og personlig.
- Vi er en aktiv partner som tilpasser løsninger og som er fleksibel.
- Høyt fokus på kundetilfredshet og leveransekvalitet.
- Vi tilpasser våre tjenester, slik dere vil ha det.
- Vi har dyktige serviceledere og medarbeider som blir kjent med dere.